General
Sol·licitud de títols i certificats
CERTIFICATS:- Pagau les taxes corresponents al certificat que voleu sol·licitar, si escau, i guardau el resguard de pagament de taxes de l’Agència Tributària de les Illes Balears – ATIB. (Veure apartat “pagament de taxes” a continuació)
- Sol·licitau el certificat enviant un mail a administracio@eoinca.com aportant les dades personals del sol·licitant (nom complet i DNI) i adjuntau el resguard de pagament.
- Passau a recollir el certificat per la secretaria de l’EOI d’Inca en un termini de 5 dies hàbils comptadors a partir de l’endemà d’haver enviat la sol·licitud del certificat.
TÍTOLS:- Pagau les taxes corresponents al títol que voleu sol·licitar, si escau, i guardau el resguard de pagament de taxes. (Veure apartat taxes a continuació)
- Sol·licitau el títol presencialment a la secretaria de l’EOI. Haureu d’aportar document d’identitat original i el resguard de pagament.
- Passau a recollir el títol a la secretaria de l’EOI d’Inca quan se us avisi des de secretaria per email. Sol tardar un any com a mínim.
https://www.eoinca.com/secretaria/titols-i-certificats/
- IMPORTANT
Consultar les notes dels nivells B1 i B2.1.
Recordau que podeu assistir a les proves de setembre per recuperar les parts que teniu suspeses.Lloc de les proves: EOI d'Inca.B2.1.Data: dimecres 3 de setembre a les 16h. Prova escrita.Data: divendres 5 de setembre a les 16h. Prova oral.B1Data: dijous 4 de setembre a les 16h. Prova escrita.Data: divendres 5 de setembre a les 16h. Prova oral.