TASCA = Heu de fer una redacció amb fotos, comparant dos robots o dues peces de tecnologia moderna.
a) Saber fer descripcions físiques i de personalitat d'un robot.
b)
Saber descriure rutines i costums d'un robot. Saber USAR COMPLEMENTS; dir perquè, com,
quan, on i amb qui feim les activitats. Saber usar ADJECTIUS de ses llistes.
c)
Use can / can't. Habilities & knowledge. Saber descriure ses habilitats d'un robot amb els verbs estudiats a classe i dels llibres de text (Student's book) i d'activitats (Workbook).
d) Saber comparar els dos robots o tecnologies emprant BUT, HOWEVER.
e) Use should / should. Giving advice. Saber donar la nostra opinió o consells sobre un robot. Saber donar la nostra opinió sobre el robot que més ens agrada. TAMBÉ SERVEIX COM A CONCLUSIÓ A LA REDACCIÓ. Per exemple: La gent hauria d'usar el robot Champueta per rentar els cabells dels nins petits = People should use robot Champueta to wash the hair of small children.
f) Use the connectors AND, BUT, BECAUSE and timeline connectors (first, then, later, etc).
g) Write a title and a conclusion to the task.
CRITERIS DE PUNTUACIÓ (10 punts en total):
1) Descripció física dels robots amb adjectius de la llista. (Un punt)
2) Descripció de les rutines amb els verbs de la unitat. (Un punt)
3) Descripció de les habilitats usant CAN. (Un punt)
4) Comparació contrastada dels dos robots usant BUT, HOWEVER. (Un punt)
4) Opinió i recomanacions usant SHOULD i justificant la nostra opinió. (Un punt)
6) Ús dels connectors AND, BUT, BECAUSE i connectors de temps. (Un punt)
7) Gramàtica, ortografia i puntuació. Ús de fotos. (Un punt)
8) Ús de frases completes amb complements múltiples. (Un punt)
9) Vocabulari de les llistes i de la unitat 3. (Un punt)
10) Presentació i informació personal (com als exàmens). Posar títol i fer una conclusió. (Un punt)