WEEK 1 - pages 33-35, St. bk. - reading comprehension about food & cultures.
Reading & reading comprehension. New vocabulary on food and routines. Review of sentence structure. Activities & exam.
Dimecres 6-11-24 6) Vocabulari bàsic i nou sobre menjars (p.34-35 St.bk.). DONE.
Dijous 7-11-24 Continue with food vocabulari. Review of sentence structure. Distinguishing between A BREAKFAST and HAVING BREAKFAST. DONE HMK: ex.1, 3 p.34 DONE
WEEK 2 - Writing practice & pages 30, 35, 39, St. bk.
Writing practice. Putting together an essay with photographs.
Dilluns 11-11-24 FOOD PYRAMID VOCABULARY. Reading comprehension p.34-35 St.bk. DONE HMK: study food pyramid vocabulary and present simple 3rd person.
Dimecres 13-11-24 FOOD TRADITIONS (CHRISTMAS & EASTER). Practice writing your own preferences. DONE.
!!! Use LIKE (enjoy, etc.) + V + ING !!! E.g.: I love bananas. I love eating bananas. I dislike alcohol, but I enjoy drinking water.
Dijous 14-11-24 Written assignment: FOOD PYRAMID VOCABULARY, food preferences and food traditions (CHRISTMAS & EASTER). DONE
¿Qué tengo que saber para el examen escrito?
TASCA = Escriure una redacció descrivint l'aparença, la personalitat, els interessos i hobbies d'un familiar.
1) Vocabulary bàsic: noms de familiars (tio, nebot, padastro, etc.).
2) Vocabulary bàsic: adjectius per descriure es físic d'un familiar (alt, baix, color d'ulls, etc.).
Pots usar aquest vocabulari: ADJECTIVES OF APPEARANCE.
3) Saber fer una descripció bàsica d'un familiar (físic o aparença, edat, nacionalitat).
4) Saber quan s'usa TO BE i quan s'usa HAVE GOT.
5) Vocabulari nou (p.33 St.bk.). Adjectius per descriure persones (personalitat).
Pots usar aquest vocabulari: ADJECTIVES OF PERSONALITY.
6) Vocabulari bàsic i nou sobre menjars (p.34 St.bk.).
7) Conèixer i saber usar els sinònims de LIKE (PREFER, LOVE i HATE).
8) Saber escriure sobre els menjars favorits d'una persona i sobre les diferències culturals dels menjars (p.35 St.bk).
9) Vocabulari bàsic i nou de professions, activitats lúdiques i hobbies.
10) Vocabulari nou per descriure els interessos d'una persona (p.30 St.bk).
11) Saber escriure sobre els interessos i hobbies d'un familiar (p.39 St.bk).
12) Saber expressar-me amb frases completes, sense faltes i bona presentació.
READING & WRITING TEST DATE: ...Dijous 14-11-24..... DONE
Només els apartats 6, 7 i 8.
WEEK 3 - pages 36-37, St. bk. - VIDEO (listening comprehension) & LISTENING PRACTICE & PROJECT.
¿Qué tengo que saber para el examen de comprensión oral (LISTENING)?
TASCA = escoltar un video i contestar les preguntes del llibre.
1) Study the vocabulary p.11 & 14. St.bk.
2) Study the vocabulary p.30-34 St.bk.
3) Listen in silence.
4) Think about the topic they are showing you.
5) Follow the instructions on page 36. St.bk. Write them down.
6) Answer ex.4-5 page 37. St.bk.
7) Remember to use the SUBJECT before EACH verb.
LISTENING TEST DATE: ...Thursday, 21st November 2024.........
PRACTICE VIDEOS:
FEINA DE CLASSE:
Dilluns 18-11-24 ORAL warm-up with the description of the two children. Ex. 1, p.37. Review of basic adjectives with description. DONE
Dimecres 20-11-24 Work on the vocabulary of the VIDEO pages. Work on describing objects, customs, traditions. QUESTION WORDS.
Dijous 21-11-24 LISTENING TEST. HOMEWORK: see below.
HOMEWORK: prepare the PROJECT. Due date: Monday, 24th November 2024.
¿Com he de preparar es PROJECT a ca meva?
1) Tria una de ses festes que trobaràs a la part inferior de la pàgina 37 del Student's book (apartat 2 de l'exercici 7). Llegeix les instruccions de la tasca que tens més abaix.
2) Mira es videos que trobaràs més abaix relacionats amb la festa que has triada. Apunta't on és celebra aquest festival, les coses que fan, com és vesteixen i què menjen. Escriu aquestes coses en un fol en blanc. Després, inventa't una disfressa que et posaries per anar a aquesta festa i dibuixa-la. La podràs pintar a classe.
3) Duu una cartolina, colors, ferrament i estisores a classe el dilluns. Duu la informació que tens escrita al fol a classe, el dilluns 25-11-24.
WEEK 4 - PROJECT PREPARATION & ORAL EXAM.
¿Qué tengo que saber para el PROYECTO (oral y escrito) de la unidad 1?
TASCA = Fer un póster en cartolina amb fotos, descrivint sa festa de Chuseok, Gai Jatra o Diwali. Explica als teus companys el qué has fet.
1) Explain WHERE is this festival.
2) Decide when it will be and what activities people do during the festival and why.
3) Make a poster with the information. Say what food people eat.
4) Design a costume for your celebration. Draw a picture of the costume and label the different parts.
5) Explain what the different parts of the costume mean and why you chose them.
6) Make an oral exposition for the class.
7) Give the poster to the teacher.
EVALUATION DATE: .....Wednesday, 27th November 2024.....
PROJECT UNIT 1: IN PAIRS. Póster & oral exposition.
VIDEOS QUE US PODEN AJUDAR:
CHUSEOK:
GAI JATRA:
DIWALI:
WEEK 4 - CULTURE WEEK - Reading comprehension & writing composition.
¿Qué tengo que saber para la prueba de CULTURA? Prueba individual.
TASCA = llegir un text sobre cultura gastronòmica (p.20 Wk.bk.) i contestar les preguntes de comprensió lectora (p.21 Wk.bk.)
1) Study the numbers in page 15 St.bk.
2) Read and listen to the text on p.20 Wk.bk. Underline the numbers.
3) Answer the exercises 2-4 on page 21 Wk.bk.
4) Hand over the workbook to the teacher.
CULTURE TEST DATE: ..........................................
WEEK 5/6 - Review for UNIT TEST & WRITTEN COMPOSITION.
Dilluns
Dimarts
Dijous
¿Qué tengo que saber para el EXAMEN ESCRITO FINAL de la unidad 1?
TASCA = Examen de vocabulari, gramàtica, lectura i frases. SEPARATE THIS SECTION & REPRINT UNIT 1 EXAM FROM NGL website.
TASCA = REDACCIÓ: Saber descriure l'aparença, la personalitat, els interessos i hobbies d'un familiar. Pàgines 24-25 del Workbook.
1) Vocabulary bàsic: noms de familiars (tio, nebot, padastro, etc.).
2) Vocabulary bàsic: adjectius per descriure es físic d'un familiar (alt, baix, color d'ulls, etc.). Pots usar aquest vocabulari:
ADJECTIVES OF APPEARANCE.
3) Saber fer una descripció bàsica d'un familiar (físic o aparença, edat, nacionalitat).
4) Saber quan s'usa TO BE i quan s'usa HAVE GOT.
5) Vocabulari nou (p.33 St.bk.). Adjectius per descriure persones (personalitat). Pots usar aquest vocabulari:
ADJECTIVES OF PERSONALITY.
6) Vocabulari bàsic i nou sobre menjars (p.34 St.bk.). SOME / ANY.
7) Conèixer i saber usar els sinònims de LIKE (PREFER, LOVE i HATE).
8) Saber escriure sobre els menjars favorits d'una persona i sobre les diferències culturals dels menjars (p.35 St.bk).
9) Vocabulari bàsic i nou de professions, activitats lúdiques i hobbies.
10) Vocabulari nou per descriure els interessos d'una persona (p.30 St.bk).
11) Saber escriure sobre els interessos i hobbies d'un familiar (p.39 St.bk).
12) Saber expressar-me amb frases completes, sense faltes i bona presentació.
EVALUATION DATE: .........................................
GRAMMAR EXAM UNIT 1: READING & USE OF ENGLISH (30%). Describing the family.
WRITING EXAM UNIT 1: WRITING COMPOSITION with template p.24 Wk.bk.