Hola Toni,
Pot ser que l'avaluació de la pregunta 4 (al manco la meva 4) estigui equivocada?
Surt dues vegades [Tauler d'avisos i notícies] i cap vegada [Vídeoconferència]. Adjunt captura.
Companyxs, sobra molt de temps per contestar el qüestionari, jo ho he fet molt ràpid pensant que el temps no bastaria i després m'he adonat d'errades de qüestions que sabia per no llegir bé i voler córrer tant. Així que ànims!! i sense pressa!!
Agustina
Hola Agustina,
Tens raó, hi havia un error a aquesta pregunta. Aprofito aquesta ocasió per ensenyar-vos, si no ho sabeu ja, que si detectau un error a una pregunta, com és el cas i hi ha alumnes qualificats, podeu rectificar la pregunta editant-la de nou i torna a fer una requalificació, al Moodle us donarà la nota rectificada i l'antiga apareix tatxada.
Per una altra banda, la veritat que és no es difícil que quan fem les preguntes hi ha un qualque error. Jo sempre li dic als meus alumnes que revisin el qüestionari i si troben algun error els hi dono el punt. Una bona manera d'aprendre.
Finalment, dir-vos que amb aquest qüestionari simplement us volia donar una visió alumne de com funciona un qüestionari i de diferents tipus de preguntes, els continguts del mateix i les notes és el menys important.
Ens veim aviat!
Moltes gràcies, Toni!
L'error és una gran font d'aprenentatge, sens dubte!
Agustina