Hola Toni i companys,
Gràcies pel vídeo explicatiu que has enviat. Sí, aquestes opcions ja les vaig explorar durant el confinament quan vaig "obligar" (perquè si no, no participen) als meus alumnes a fer aportacions a un fòrum que vaig obrir. Com hauràs pogut observar a les captures, em referia a què els diferents fils de respostes podrien ser més clars. De totes formes, farem servir el que tenim.
Ahhh!! I som Agustina, no Maria Antònia, però no passa res, ja ens anirem coneixent!
Moltíssimes gràcies per l'aclariment!
Agustina
Hola Agustina i resta de gent!!
A partir de la versió 3.8 de Moodle apareixen noves opcions als fòrums, com la visió anidada. A més, a partir d'aquesta versió es poden posar rúbriques d'avaluació als fòrums i altres eines que facilitin l'avaluació, potenciant-se així com a activitat d'avaluació. Ara per ara vosaltres no teniu accés ja aquestes opcions ja que teniu el Moodle de la Conselleria (versió 3.6). Us poso un vídeo ilustratiu de les noves opcions per si algú li "pica" la curiositat.
Bon cap de setmana!
Moltes gràcies, Toni!
Aquesta visió anidada s'aproxima més al que demanava, però no sabia que es deia anidada. Una versió més completa i millorada. Ara ho tenc molt més clar.
Dubte resolt!
Gràcies per l'explicació,
Agustina