Bon dia a tots/es,
Com ja sabeu, sóc en Toni Vilaret, el ponent de les pròximes sessions. Abans de la primera sessió m'agradaria presentar-me i que vosaltres també us presentassiu, així ens començam a conèixer. El més comú és fer presentacions escrites, però crec que les audiovisuals són més personals i transmeten més informació. Si algú s'anima, pensau que teniu l'eina d'audio i de vídeo integrades dins Moodle que podeu utilitzar per a la presentació.
Normalment, a la meva matèria, biologia ,faig un vídeo editat, però bé, aquí ho faré directament, a veure com surt.
Toni
Bon vespre!
Jo sóc na Lenka Brázdová i sóc la professora d'anglès a l'IES Sta. Margalida. L'any passat emprava el Google Classroom per dur a terme les classes online i la veritat que a Moodle no li he arribat a agafar carinyo. A més, aquest mes m'han començat a desaparéixer grups i alumnes, les tasques restringides no funcionen com haurien així que esper que aquest curs m'ensenyi eines útils perquè sàpiga apreciar més aquesta aplicació.
Salutacions,
Lenka
Hola,bon vespre!
Som na Fanny Ramon, del departament de llengües estrangeres. M'he apuntat al curs per aprendre com funciona Moodle, ja que fins ara havia fet servir EDMODO , Blinklearning i Google Classroom, però no Moodle. Esper que així es pugui millorar l'atenció individual a l'alumnat d'Anglès i Alemany. Fins dijous!
Bon dia Fanny,
Benvinguda. Doncs Moodle té moltes opcions per fer preguntes tipus qüestionari que va molt bé per idiomes. A veure si tenim temps i t'ensenyo quatre coses de les aules d'idiomes de l'IEDIB, crec que et podrà interessar.
Toni