📌 Pinterest: la nostra eina d’inspiració
Hola a tothom!
Durant el curs farem servir Pinterest com una de les eines principals de treball i d’inspiració. La utilitzarem en moltes de les activitats, sobretot per cercar referents, descobrir idees, crear moodboards i desenvolupar els nostres propis projectes.
Per això, és important que us comenceu a familiaritzar amb Pinterest i que aprengueu a cercar, guardar i organitzar imatges que us puguin servir com a referència.
📝 Com registrar-vos a Pinterest
- Entreu a Pinterest des del mòbil, tauleta o ordinador.
- Feu clic a “Registrarse” / “Sign up”.
- Podeu crear un compte amb el vostre correu electrònic o mitjançant Google.
- Triau els vostres interessos. No és gaire important què seleccioneu ara, ja que més endavant podreu modificar-los.
- Un cop creat el compte, ja podreu començar a cercar i guardar imatges.
👀 Seguiu el meu perfil
Us recoman que seguiu el meu perfil de Pinterest, perquè hi aniré creant diferents carpetes (taulers) per a les activitats que farem durant el curs.
👉 Podeu accedir directament al meu perfil des d’aquest enllaç
Quan hi entreu, simplement heu de prémer “Seguir”.
Allà hi trobareu les carpetes amb les imatges i referents que necessitarem per a les diferents activitats, i les anirem ampliant al llarg del curs.
💡 Consell: Pinterest no és només per cercar una imatge concreta. Apreneu a explorar, comparar referents i guardar allò que us inspiri. La capacitat de trobar bons referents serà una part important del nostre treball.
Començau a explorar-lo i a familiaritzar-vos amb l’eina!