Bon dia!
Arranquem la darrera setmana! Aquí va un recordatori d'algunes coses i altres infos:
REFLEXIONEM SOBRE LA 1era AVALUACIÓ:
Avui a l'hora de Promoció, amb l'Aina, us deixaré uns qüestionaris que heu d'omplir amb les vostres reflexions sobre la primera avaluació. Jo passaré una estona abans del patí per si teniu algun dubte. Aquests documents els recollirà la delegada /subdelegada i en faràn un retorn de les vostres impressions al professorat dimecres a la reunió d'avaluació.
ENQUESTA SOBRE EL PROFESSORAT:
Avui rebreu un correu amb l'enquesta de Valoració del professorat. Us preguem que l'ompliu!!!
REVISIÓ D'EXÀMENS i NOTES 1era AV.:
Cada professora us informarà com i quan podeu fer la revisió. La reunió d'avaluació és dimecres, per la qual cosa cal que ho feu entre avui i demà. En el cas de Metodologia de la Intervenció Social, qui vulgui o necessiti revisar exàmen/notes, que m'enviï un correu i quedem.
CLASSE DARRERS DIES:
Avui i demà les classes seran les habituals. Demà NO HI HA CLASSE de Metodologia de la Intervenció Social, per la qual cosa sortiu abans. Dimecres les classes són de 15.55h din les 17.45h. Igualment, us demano que ENS TROBEM TOT EL GRUP DE TUTORIA DIMECRES A LES 15.30h A CLASSE. Després recordeu que hi ha la Xocolatada de l'Institut.
ACTIVITATS DE DIJOUS 21 DE DESEMBRE: Vindrem al matí!!!!! Mercadet de 2na mà i Caminada Solidària (hem d'acompanyar usuaris de Ca na Marona - AMADIBA). Us informo més tard del timming, estic pendent de confirmar alguna cosa!
Fins aquí de moment!
Pilar Palacio