Zum Hauptinhalt
Departament d'Ensenyament IES Santa Margalida
  • Sie sind als Gast angemeldet (Login)

4rt TECNO DIVER

Seitenpfad
  • Startseite / ►
  • Kurse / ►
  • DEPARTAMENTS DIDÀCTICS / ►
  • Tecnologia / ►
  • 4t ESO / ►
  • 4DIVER
    • Taulell d'avisos i notícies Forum
    • Instruccions activitats d'avaluació Textseite
    • Full de presentació Textseite
    • Com fer una bona recerca Datei
    • Traçar Paral·leles i perpendiculars Link/URL
    • Pràctiques CALC Datei
    • Activitats 1 2 i 3 CALC Aufgabe
    • Activitats 4, 5 i 6 CALC Aufgabe
    • Activitats 7, 8 i 9 CALC Aufgabe
    • Arquitectura i enginyeria, què tenen en comú?
    • Programació i Robòtica I
    • Què respons a...
    • Què fou primer, tecnologia o societat?

    Arquitectura i enginyeria, què tenen en comú?


    • Pla de treball Textseite
    • Recursos


    • Activitats d'aprenentatge


    • LibreCAD Aufgabe
    • Tasca numero 2 Aufgabe
    • Activitats d'avaluació


    • Plànol estoig LIBRECAD Aufgabe

    Programació i Robòtica I

     
    • Guia per a dissenyar un videojoc. Datei
    • Scratch 1 Anima el teu nom o primera fase de PONG Aufgabe
    • Scracth 2 PONG millorat o Primera Historia Aufgabe
    • Disseny del videojoc DOCUMENTACIÓ Aufgabe
    • El meu primer joc SCRATCH Aufgabe
    • PRIMERES ACTIVITATS ARDUINO Aufgabe
    • Crumble TIII Aufgabe
    • Crumble 2 TIII Aufgabe

    Què respons a...


    • Pla de treball Textseite
    • Exemple de la primera recerca Link/URL
    •  Canvi climàtic, mite o realitat?

      Cerca  a la xarxa almenys 5 suposats mites sobre el canvi climàtic i cinc realitats sobre el mateix.

    • És útil el sistema de reciclatge?

      Exposa amb raons si és o no útil el sistema de reciclatge que tenim a nivell domèstic, remarca en negreta els arguments principals i formula una conclusió en format, "sí, si que és útil perquè..." o "no, no és útil perquè..."

    • Depenem dels plàstics o tenim alternatives?

      Exposa amb raons si actualment depen dels plàstics per a fer una vida normal, o, per el contrari, la nostra vida no podria continuar sense els plàstics.

    • Quines necessitats té el teu entorn proper?

      Escriu en aquest apartat almenys 5 coses que podem fer al nostre dia a dia per a contribuir a combatre, o almenys no empitjorar, el canvi climàtic. Per exemple, "Podria anar en bicicleta a entrenar en comptes de patinet elèctric". I explica com contribueix.

    • Entrega Primera Recerca Aufgabe
      Eingeschränkt Nicht verfügbar, außer: Sie gehören zu 4ESOA

  • Nicht verfügbar
iEduca - Tips überspringen

iEduca - Tips

Navigation überspringen

Navigation

  • Startseite

    • Website

      • Tags

      • Kalender

      • ForumNotícies del lloc

    • Kurse

      • DEPARTAMENTS DIDÀCTICS

        • Biologia i Geologia

        • Ciències Socials, Geografia i Història

        • Dibuix, EPV i Música

        • Economia

        • Educació Física i Esportiva

        • Filosofia

        • Física i Química

        • Formació Professional

        • Llengua Castellana i Literatura

        • Llengua Catalana i Literatura

        • Llengües Clàssiques

        • Llengües Estrangeres

        • Matemàtiques

        • Orientació

        • Pendents

        • PMAR

        • Religió

        • Tecnologia

          • 2n ESO

          • 3r ESO

          • 4t ESO

            • 4DIVER

              • Teilnehmer/innen

              • Allgemein

              • Arquitectura i enginyeria, què tenen en comú?

              • Programació i Robòtica I

              • Què respons a...

            • Digitalització

            • Tecnologia

            • TC4tESO

          • 1r BATX

          • 2n BATX

          • Pendent RDI

          • ROBÒTICA 3r

          • REVISTA

          • RD_II

          • RD_I

        • Optatives LOMLOE

      • Comissions i altres

Unsere Datenlöschfristen
  • ca
  • de
  • en
  • es
  • fr
Àgora Moodle