Tema | Nom | Descripció |
---|---|---|
Continguts de llengua catalana i literatura 2019/20 |
||
Coronavirus | ||
Aquest article va amb activitat setmana 8 |
||
Literatura actual | Introducció que ens servirà per tots els autors |
|
És el tema complet extret de l'IDEIB. |
||
maria mercè marçal |
||
Pàgina de poesia actual |
||
COMENTARIS I PRÀCTICA | model penjat a la uib |
|
esquema |
||
Text argumentatiu sobre la importància de la bellesa en la societat actual |
||
De Jaume Cabré. Text argumentatiu amb tesi: la lectura ens fa lliures. |
||
Com es comenta un poema |
||
VARIACIÓ LINGÜÍSTICA | Textos per comentar |
|
Història de la llengua | Com és que en ple segle XXI encara parlam català? |
|
de 300 "la llengua" |
||
Apunts per estudiar |
||
Del document de l'Origen i evolució de la llengua |
||
fotocòpia amb qüestions |
||
EL MODERNISME | Després d'escoltar el vídeo, s'han de contestar |
|
Document a partir del qual has de fer un resum |
||
preguntes curtes |
||
El poeta vitalista |
||
El comte Arnau i la vaca cega |
||
la narrativa |
||
Amb proposta d'activitats |
||
Trobam el Pastor que vol ajudar la Mila |
||
Els dos tipus de teatre durant el modernisme. |
||
El Noucentisme. Josep Carner | Teoria |
|
De Fruits saborosos. |
||
SOCIOLINGÜÍSTICA | Tria 10 prejudicis i explica'ls |
|
El document complet amb els apartats de "situació actual" i "vocabulari" |
||
Llegeix els textos de Jesús Tuson i realitza les activitats proposades. |
||
L'Escola Mallorquina. Joan Alcover i Miquel Costa i Llobera | ||
Teoria |
||
material complementari |
||
Els moviments d'avantguarda. Joan Salvat Papasseit | Teoria del tema |
|
dóna'm la mà |
||
mester d'amor |
||
tot l'enyor de demà |
||
Contra els poetes en minúscula. |
||
La literatura dels anys vint i trenta. Bartomeu Rosselló Pòrcel | Panorama general |
|
Mallorca durant la guerra civil Auca |
||
Documental que ens aproxima a la vida i l'obra de Bartomeu Rosselló Pòrcel |
||
La literatura de postguerra | Context polític i social de la literatura de postguerra |
|
Des del programa "El meu avi" |
||
etapes de l'obra |
||
Lletra |
||
comentaris de l'obra |
||
La introducció de la narrativa en general. |
||
Per fer la introducció i la panoràmica general |
||
Vida i obra de l'autor |
||
ACTIVITATS DE REPÀS | Hi ha activitats obligatòries |
|
Qüestions teòriques que s'han anat demanant a la selectivitat |